Aké drahé je zadarmo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aké drahé je zadarmo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Aké drahé je zadarmo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aké drahé je zadarmo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy Aké drahé je zadarmo to však už nemusí platiť. Výrazne zvyšuje imunitu voči…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aké drahé je zadarmo je 319 Kč

Výběr knih autora Dan Ariely

Zobrazit všechny knihy autora Dan Ariely
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.