Aktivní gerontologie aneb Jak stárnout dobře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aktivní gerontologie aneb Jak stárnout dobře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Aktivní gerontologie aneb Jak stárnout dobře je reakcí na aktuální situaci s cílem pomoci nejen odborníkům, ale i každému z nás porozumět komplexní problematice stárnutí a nalézt rovnováhu pro sebe i společnost.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aktivní gerontologie aneb Jak stárnout dobře je 351 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Iva Holmerová, Kateřina Macháčová
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.