Albánci a Makedonská republika (1991-2014)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Albánci a Makedonská republika (1991-2014) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Albánci a Makedonská republika (1991-2014) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Albánci a Makedonská republika (1991-2014) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace se primárně zaměří na komplikovaný vývoj vztahů mezi většinovým makedonským obyvatelstvem slovanského původu v Makedonské republice a početnou albánskou menšinou v zemi.Tento vývoj je interpretován na střetu odlišných národních identit. Proto jsou nejdříve vysvětleny vztahy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Albánci a Makedonská republika (1991-2014) je 253 Kč

Výběr knih autora Přemysl Rosůlek

Zobrazit všechny knihy autora Přemysl Rosůlek
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.