Angola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angola koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angola koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor, vysokoškolský pedagog a přední odborník na problematiku bývalých portugalských kolonií v Africe, popisuje dějiny Angoly od nejstarších dob, jak jsou známy především z ústní tradice a pozdějších záznamů kolonizátorů, až po současnost. Velký prostor je věnován hlavně druhé polovině 20.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angola je 124 Kč

Výběr knih autora Jan Klíma

Zobrazit všechny knihy autora Jan Klíma
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.