Almanach českých novinářů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Almanach českých novinářů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Almanach českých novinářů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Almanach českých novinářů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Almanach českých novinářů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knihu uvádí předmluva z pera doc. B. Köpplové a doc. Jiráka z FSV UK o vývoji českých médií po roce 1989. Následuje 60 autorských textů novinářů-pamětníků (s jejich medailonky a fotografiemi). V přílohách pak kniha obsahuje i následující velice užitečné přehledy: Novináři-senioři po roce 1989,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Almanach českých novinářů je 340 Kč

Výběr knih autora Miroslav Sígl

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Sígl
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.