Bavorsko - stručná historie států

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bavorsko - stručná historie států koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bavorsko - stručná historie států koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bavorsko - stručná historie států koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bavorsko - stručná historie států koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bavorsko - stručná historie států koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Bavorsko - stručná historie států koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha seznámí čtenáře s vývojem největší spolkové země Německa od formování Bavorů a raného středověku, kdy území patřilo nejprve do franské a poté východofranské říše, přes vznik vlastního vévodství a jeho vztahy s panovníky římskoněmecké říše.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bavorsko - stručná historie států je 158 Kč

Výběr knih autora Lukáš Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Novotný
Výběr knih vydavatele Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.