Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na stránkách knihy máte možnost nahlédnout do imaginárního světa plného podivínů a podivuhodností a přečíst si o neuvěřitelných příhodách Alenky v němčině.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alenka v říši divů A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky je 219 Kč

Výběr knih autorů Jana Navrátilová , Caroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Jana Navrátilová, Caroll Lewis
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.