All Quiet on the Western Front

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All Quiet on the Western Front koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
All Quiet on the Western Front koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All Quiet on the Western Front koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All Quiet on the Western Front koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All Quiet on the Western Front koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
All Quiet on the Western Front koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
406 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All Quiet on the Western Front koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
524 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All Quiet on the Western Front koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Není skladem

All Quiet on the Western Front koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
All Quiet on the Western Front koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
n 1914 Paul Bäumer and his classmates are marched to the local recruiting office by a sentimentally patriotic form-master. On a calm October day in 1918, only a few weeks before the Armistice, Paul will be the last of them to be killed. In All Quiet on the Western Front he tells their story.A…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All Quiet on the Western Front je 393 Kč

Výběr knih autora Erich Maria Remarque

Zobrazit všechny knihy autora Erich Maria Remarque
Výběr knih vydavatele Levné knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Levné knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.