Nebo nepozná obľúbencov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebo nepozná obľúbencov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nebo nepozná obľúbencov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vo švajčiarskom sanatóriu Bella Vista bohatí pacienti bojujú so zákernou pľúcnou chorobou. Všetci až do poslednej chvíle živia v sebe nádej na uzdravenie – aj mladá Lillian Dunkerqueová. Keď sa však nečakane dozvie pravdu o svojom zdravotnom stave, rozhodne sa okamžite odísť zo sanatória. Už…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebo nepozná obľúbencov je 342 Kč

Výběr knih autora Erich Maria Remarque

Zobrazit všechny knihy autora Erich Maria Remarque
Výběr knih vydavatele Slovenský spisovateľ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovenský spisovateľ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.