Nebe nezná vyvolených (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebe nezná vyvolených (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nebe nezná vyvolených (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Nebe nezná vyvolených (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jízda dvou hráčů se smrtí ve stylu Carpe Diem Při návštěvě přítele v malém sanatoriu ve švýcarských horách učiní stárnoucí automobilový závodník Clerfayt nezávazné pozvání krásné a křehké Lillian. Pomalé umírání pod přísným lékařským dozorem nevyléčitelně nemocnou dívku natolik ubíjí, že se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebe nezná vyvolených (audiokniha) je 294 Kč

Výběr knih autora Erich Maria Remarque

Zobrazit všechny knihy autora Erich Maria Remarque
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.