All This Time

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All This Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
All This Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All This Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All This Time koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All This Time koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
All This Time koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

All This Time koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

All This Time koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

All This Time koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
From the authors behind Five Feet Apart, a #1 New York Times bestseller and hit movie, comes a gripping new romance, perfect for fans of The Perks of Being a Wallflower and The Fault in Our Stars Can you find true love after losing everything? Kyle and Kimberly have been the perfect couple all…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All This Time je 285 Kč

Výběr knih autorů Rachael Lippincott , Daughtry Mikki

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Lippincott, Daughtry Mikki
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.