Americká revoluce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Americká revoluce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americká revoluce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americká revoluce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americká revoluce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Devátý svazek projektu válečníků je věnován konfliktu Velké Británie s americkými osadníky ve třinácti koloniích, z nichž se v průběhu války a americké revoluce zrodily Spojené státy americké. Vypráví příběh od počátečních sporů o daně a politické zastoupení, z nichž nejznámější, ne však jediný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Americká revoluce je 401 Kč

Výběr knih autora Jiří Kovařík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kovařík
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.