Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtý svazek projektu Bitvy a osudy válečníků navazuje na Třicetiletou válku i čtyřsvazkové Rytířské bitvy a osudy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Války proti králi. Bitvy a osudy válečníků IV. 1642–1658 je 326 Kč

Výběr knih autora Jiří Kovařík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kovařík
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.