Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
V desetiletí napoleonských válek vyplněných taženími a bitvami nenajdeme proslulejšía barvitější postavu než byl maršál Michel Ney. Za jednu z prvních bitev dunajskékampaně roku 1805, která skončila v jasu slavkovského slunce, dostal titul vévody z Elchingenu,za to, co dokázal během tragického…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Od Slavkova po Waterloo - Octave Levavasseur pobočník maršála Neye je 295 Kč

Výběr knih autora Jiří Kovařík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kovařík
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.