Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Není skladem

Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Plastické vylíčení bitev u Aspern/Esslingu a Wagramu, svedených proti Rakousku koncem jara a v létě roku 1809 Napoleonem I. a arcivévodou Karlem Rakouským. U Aspern/Esslingu padl mýtus o Napoleonově neporazitelnosti a ani Wagram neskončil přesvědčivým francouzským vítězstvím. Polozapomenuté…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Napoleon na Dunaji - Aspern a Wagram: První Napoleonova porážka a poslední vítězné tažení 1809, 2. vydání je 271 Kč

Výběr knih autora Jiří Kovařík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kovařík
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.