Americká židovská literatura

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Americká židovská literatura koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sborník přináší cyklus přednášek Hany Ulmanové. Obsahuje sedm příspěvků, které představují přínos americké židovské literatury 20. století: dílo Isaaca Bashevise Singera, Bernarda Malamuda, Saula Bellowa, Chaima Potoka, Philipa Rotha a amerických židovských spisovatelek. Zvláštní kapitola je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Americká židovská literatura je 125 Kč

Výběr knih vydavatele Židovské muzeum v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Židovské muzeum v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.