Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 120 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století - Putík Alexandr. Přehled dějin Židů v českých zemích v předmoderním období je uspořádán chronologicky – hlavní kapitoly se věnují osudům Židů v raném a vrcholném středověku, v pozdně středověkém a raně novověkém stavovském státě, v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny Židů v českých zemích v 10. - 18. století je 126 Kč

Výběr knih autora Alexandr Putík

Zobrazit všechny knihy autora Alexandr Putík
Výběr knih vydavatele Židovské muzeum v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Židovské muzeum v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.