Fase pražských židovských rodin z let 1748 – 1749 (1751)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fase pražských židovských rodin z let 1748 – 1749 (1751) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fase pražských židovských rodin z let 1748 – 1749 (1751) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fase pražských židovských rodin z let 1748 – 1749 (1751) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fase pražských židovských rodin z let 1748 – 1749 (1751) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace přináší edici významného pramene k dějinám pražských Židů uloženého v Archivu Židovského muzea v Praze. Fase (přiznání) vyplňovaly hlavy židovských rodin při návratu do Prahy po odvolání tereziánského vypovězení z let 1745-1748. Přiznání obsahovalo kromě soupisu členů rodiny a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fase pražských židovských rodin z let 1748 – 1749 (1751) je 289 Kč

Výběr knih vydavatele Židovské muzeum v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Židovské muzeum v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.