Andělé, dévové a duchové rostlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělé, dévové a duchové rostlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Andělé, dévové a duchové rostlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé, dévové a duchové rostlin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé, dévové a duchové rostlin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé, dévové a duchové rostlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé, dévové a duchové rostlin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Staré kultury, kromě naší současné, vědí o duchovně-duševních dimenzích rostlin. Ve snu nebo v extatických vizích šamanů se objevují rostliny jako božské bytosti, dévové či světelní andělé, kteří aktivně a vědomě zasahují do pozemského dění a lidských dějin. Tato kniha má být krokem k obnovení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělé, dévové a duchové rostlin je 319 Kč

Výběr knih autora Wolf-Dieter Storl

Zobrazit všechny knihy autora Wolf-Dieter Storl
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.