Českem cestou necestou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Českem cestou necestou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Českem cestou necestou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Českem cestou necestou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Českem cestou necestou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Českem cestou necestou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydejte se společně s autorem na cestu nejkrásnějšími místy České republiky, těmi známými i těmi, které zatím unikají pozornosti cestovatelů. Nechte se inspirovat knihou plnou fotografií, doplněnou o osobní prožitky zkušeného cestovatele. Výběr jednotlivých kapitol knihy nabízí pestrou mozaiku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Českem cestou necestou je 335 Kč

Výběr knih autora Tomáš Koutek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Koutek
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.