2024 – rok zeleného draka - Předpověď podle orientálních horoskopů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

2024 – rok zeleného draka - Předpověď podle orientálních horoskopů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2024 – rok zeleného draka - Předpověď podle orientálních horoskopů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2024 – rok zeleného draka - Předpověď podle orientálních horoskopů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Známá astroložka PhDr. Olga Krumlovská přichází s knihou orientálních předpovědí pro rok 2024.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 2024 – rok zeleného draka - Předpověď podle orientálních horoskopů je 292 Kč

Výběr knih autora Olga Krumlovská

Zobrazit všechny knihy autora Olga Krumlovská
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.