Historie klubu Olympik založeného dvojící Šimek a Grossmann ve vzpomínkách a fotografiích kolegů a přátel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 57 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historie klubu Olympik založeného dvojící Šimek a Grossmann ve vzpomínkách a fotografiích kolegů a přátel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
57 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie klubu Olympik založeného dvojící Šimek a Grossmann ve vzpomínkách a fotografiích kolegů a přátel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie klubu Olympik založeného dvojící Šimek a Grossmann ve vzpomínkách a fotografiích kolegů a přátel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie klubu Olympik založeného dvojící Šimek a Grossmann ve vzpomínkách a fotografiích kolegů a přátel koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
57 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha „Historie klubu Olympik“ je ohlédnutím za érou big beatových začátků, které se rodily ve známém pražském klubu před šedesáti lety. Atraktivní formou obsahující značné množství archivních fotografií a dobových materiálů přibližuje nejen začátky dvojice Šimka s Grossmannem, zakladatelů a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historie klubu Olympik založeného dvojící Šimek a Grossmann ve vzpomínkách a fotografiích kolegů a přátel je 65 Kč

Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.