Anna Nahowská

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anna Nahowská koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Nahowská koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Nahowská koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Nahowská koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Anna Nahowská koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třináct let trval intimní vztah císaře Františka Josefa I. k mladé vídeňské měšťanské ženě, kterou náhodou potkal jednoho dne v šest hodin ráno v Schönbrunnu. Anně bylo šestnáct let, byla krásná, vdaná a matka dítěte. Po mnoha schůzkách v časných jitřních hodinách a za každého počasí v zámeckém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anna Nahowská je 115 Kč

Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.