Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zločinci jsou určení pouze k tomu, aby zemřeli, jak správně tuší hlavní hrdina tohoto příběhu, bývalý student práv Helmut Kalmeder, který kvůli svému nadšení pro komunistické myšlenky a své tvrdošíjné povaze strávil několik let v koncentračním táboře Dachau. Ve skutečnosti je nezpůsobilý pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Až do hořkého konce - Cesta trestního praporu 999 je 272 Kč

Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.