Andělský strom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělský strom koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělský strom koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělský strom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Andělský strom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělský strom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

Andělský strom koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis

O vánočních svátcích se na starobylém Marchmontském panství, zrenovovaném po devastujícím požáru, setkává širší rodina. Poprvé po dlouhé době tam se svým přítelem z mládí Davidem přijíždí i stárnoucí Greta, která v důsledku tragické nehody před dvaceti lety ztratila úplně paměť. Při osamělé…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělský strom je 388 Kč

Výběr knih autora Lucinda Riley

Zobrazit všechny knihy autora Lucinda Riley
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.