Atlas: Otcův příběh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 394 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas: Otcův příběh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas: Otcův příběh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Není skladem

Atlas: Otcův příběh koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas: Otcův příběh koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas: Otcův příběh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas: Otcův příběh koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
434 Kč
Není skladem

Krátký popis
V roce 1928 se na zahradě domu pařížského sochaře Paula Landowského objeví polomrtvý otrhaný asi desetiletý chlapec, který nemluví. Laskavá rodina se dítěte ujme a hoch, který se svým pěstounům posléze představí jako Bo D´Apliese, v jejich péči doslova rozkvete, přesto si však celá léta střeží…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas: Otcův příběh je 416 Kč

Výběr knih autorů Lucinda Riley , Harry Whittaker

Zobrazit všechny knihy autora Lucinda Riley, Harry Whittaker
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.