Antonín a František jsou naživu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 71 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antonín a František jsou naživu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín a František jsou naživu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Detektivní novela je situována do konce šedesátých let, kdy se kapitán Šmrdlánek vydává na dobrodružnou cestu za zločinem do Paříže.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antonín a František jsou naživu je 75 Kč

Výběr knih autora Benjamin Kuras

Zobrazit všechny knihy autora Benjamin Kuras
Výběr knih vydavatele Evropský literární klub

Zobrazit všechny knihy vydavatele Evropský literární klub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.