Etymologický slovník jazyka staroslověnského

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Etymologický slovník jazyka staroslověnského koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Etymologický slovník jazyka staroslověnského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Etymologický slovník jazyka staroslověnského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Etymologický slovník jazyka staroslověnského koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha bilancuje dokončený projekt Etymologického slovníku jazyka staroslověnského (1989–2022), zasazuje jej do kontextu staroslověnské a etymologické lexikografie a otevírá nové pohledy na výzkum původu a charakteru slovní zásoby staroslověnštiny a dalších slovanských jazyků.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Etymologický slovník jazyka staroslověnského je 187 Kč


Výběr knih vydavatele Nakladatelství Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.