Na březích Nilu / On the Banks of the Nile

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na březích Nilu / On the Banks of the Nile koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na březích Nilu / On the Banks of the Nile koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na březích Nilu / On the Banks of the Nile koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Na březích Nilu / On the Banks of the Nile koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Česko-anglická obrazová celobarevná publikace mapuje život včetně života přírody a jeho odrazu v prastaré egyptské kultuře na březích afrického veletoku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na březích Nilu / On the Banks of the Nile je 188 Kč

Výběr knih autora Jiří Janák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Janák
Výběr knih vydavatele Národní muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.