Apofthegmata 1983–1990

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Apofthegmata 1983–1990 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apofthegmata 1983–1990 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dom Samuel Lauras, opat trapistického kláštera vNovém Dvoře, vtomto svazku předkládá výroky otce Jeronýma, otce Patrika aotce Mikuláše, trapistických mnichů ze Sept-Fons, jak je jako novic vyslechl před třiceti lety, adoplňuje je několika komentáři avzpomínkami. „Kpovaze Apofthegmat nedílně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Apofthegmata 1983–1990 je 187 Kč

Výběr knih autora otec Jeroným

Zobrazit všechny knihy autora otec Jeroným
Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.