Archivy tajné války II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Archivy tajné války II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivy tajné války II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivy tajné války II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Archivy tajné války II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Archivy tajné války II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Archivy tajné války II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Není skladem

Archivy tajné války II. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
308 Kč
Není skladem

Krátký popis
Válečný požár se šíří. Britové i Němci povolávají do boje ty nejlepší ze svých řad - okultisty, mágy i kvantové fyziky. Velcí i malí chtějí z plamenů války ukout nový řád. Čechoslováci sní o vzkříšení své země. Tibetští lámové zas o prastarých tajemstvích. A Spojené státy i Sovětský svaz o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Archivy tajné války II. je 316 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Bandžuch , Marek Skřipský

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Bandžuch, Marek Skřipský
Výběr knih vydavatele Seqoy s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.