Art Nouveau Prague

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Art Nouveau Prague koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Art Nouveau Prague koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Art Nouveau Prague koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Art Nouveau Prague koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na přelomu 19. a 20. století prochází Praha zásadní proměnou: stává se opět reprezentačním centrem života českého národa a vyrůstá ve velkoměsto s požadavky modernosti, jež se ovšem neobejde bez rozsáhlejší asanace pražského Starého Města.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Art Nouveau Prague je 362 Kč

Výběr knih autora Petr Wittlich

Zobrazit všechny knihy autora Petr Wittlich
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.