Assassin's Creed: Chánova hrobka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 143 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Assassin's Creed: Chánova hrobka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Chánova hrobka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Chánova hrobka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Assassin's Creed: Chánova hrobka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Chánova hrobka koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhá kniha „Posledních potomků“ začíná několik týdnů po událostech první knihy. Stále je třeba najít dvě části Trojzubce ráje a obě skupiny jsou odhodlané nezopakovat své předchozí chyby. Další část měla být pohřbena s mongolským vojevůdcem Čingischánem, jehož hrobka nebyla nikdy nalezena.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Assassin's Creed: Chánova hrobka je 165 Kč

Výběr knih autora Matthew J. Kirby

Zobrazit všechny knihy autora Matthew J. Kirby
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.