Assassin's Creed: Osud bohů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Assassin's Creed: Osud bohů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Osud bohů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Osud bohů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Assassin's Creed: Osud bohů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Osud bohů koupíte na Fantomprint.cz
Fantomprint.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Assassin's Creed: Osud bohů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šokující vyústění trilogie Poslední potomci! Zbývá najít poslední kousek Trojzubce ráje – Isaiah, odpadlý templářský agent, už objevil jak hrot víry, tak hrot strachu této mocné relikvie. Jestli se mu podaří získat i hrot oddanosti, jen máloco ho dokáže zastavit. Owenovi a jeho kamarádům se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Assassin's Creed: Osud bohů je 169 Kč

Výběr knih autora Matthew J. Kirby

Zobrazit všechny knihy autora Matthew J. Kirby
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.