Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Není skladem

Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Obrazy jsou jména toho, co nedokážeme pojmenovat," říká Miroslav Petříček, filosof, pedagog a překladatel, který se zabývá reflexí vizuálního umění už několik desetiletí. Své postřehy shrnul mimo jiné v knize Myšlení obrazem. Průvodce současným filosofickým myšlením pro středně nepokročilé …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myšlení obrazem: Vizuální události Miroslava Petříčka. je 394 Kč


Výběr knih vydavatele Galerie hlavního města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie hlavního města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.