Atlas vesmíru pro děti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas vesmíru pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas vesmíru pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas vesmíru pro děti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas vesmíru pro děti koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas vesmíru pro děti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas vesmíru pro děti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas vesmíru pro děti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nádherně ilustrovaný atlas vesmíru s šesti velkými rozkládacími mapamiNádherně ilustrovaný atlas s šesti velkými rozkládacími mapami odhalí všem malým zájemcům skrytá tajemství blízkého i vzdáleného vesmíru. Čeká tě procházka po naší Sluneční soustavě, navštívíš komety a planetky, podnikneš…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas vesmíru pro děti je 283 Kč

Výběr knih autorů Jiří Dušek , Jan Píšala

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek, Jan Píšala
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.