Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem

Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hledáte knihu, která by vás od první stránky vtáhla do světa plného pohody, humoru a nevšedního vyprávění? Knihu, která vás nechá zapomenout na svět kolem vás a umožní vám ponořit se do příběhů, které vykouzlí úsměv a přičarují pohodu? Knihu, ke které se budete chtít vracet znovu, protože vás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kotrmelce - Líbeznosti, ošklivosti, pábení je 266 Kč

Výběr knih autora Vlastimil Peška

Zobrazit všechny knihy autora Vlastimil Peška
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.