Aura záhad zbavená

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 97 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aura záhad zbavená koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
97 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura záhad zbavená koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura záhad zbavená koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedinečný přístup ke zkoumání aury jako průvodce každé hmotné soustavy pomocí mimosmyslového vnímání. Autor se snaží podat průkazné důkazy o existenci tohoto mimosmyslového vnímání aury. Z obsahu: Co je aura Popis aury Rozdíly mezi aurami Proč jsem začal zkoumat auru senzibilně Nejčastější…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aura záhad zbavená je 103 Kč

Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.