Authority of Tenderness

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 687 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Authority of Tenderness koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
687 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This insightful and beautifully written work explores non-linear processes of recovery of the loss of Self. The inherent healing power of hard-earned, wholehearted self-acceptance is conceived through the authority of tenderness.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Paul Williams

Zobrazit všechny knihy autora Paul Williams
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.