Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Není skladem

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příběh výroby autobusů (a trolejbusů) v Československu v letech 1918 až 1948 je podobně spletitý jako dějiny našeho státu. Největší část trhu ovládaly tři hlavní československé automobilky: Praga, Tatra a Škoda. Kromě toho však existovali i menší výrobci a vedle nich i desítky malých i velkých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autobusy první republiky a protektorátu 1918-1945 je 408 Kč

Výběr knih autora Martin Harák

Zobrazit všechny knihy autora Martin Harák
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.