Tramvaje světa - Pozoruhodné tramvajové systémy - tratě i vozidla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tramvaje světa - Pozoruhodné tramvajové systémy - tratě i vozidla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tramvaje světa - Pozoruhodné tramvajové systémy - tratě i vozidla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
479 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tramvaje světa - Pozoruhodné tramvajové systémy - tratě i vozidla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis

Jízda tramvají má prostě neodolatelné kouzlo. Je to ekologický dopravní prostředek, kterým se můžete rychle a levně přesouvat po velkých městech a jejich okolí, prohlížet si památky a zajímavé stavby, případně obdivovat historické vozy i moderní technická řešení. Výpravná publikace…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tramvaje světa - Pozoruhodné tramvajové systémy - tratě i vozidla je 508 Kč

Výběr knih autora Martin Harák

Zobrazit všechny knihy autora Martin Harák
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.