Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů (V)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 757 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů (V) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
757 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů (V) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
950 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů (V) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
850 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pátý díl symbolicky ukončuje řadu autobusů a trolejbusů, vyráběných a provozovaných na bývalém území Československa užitkovými vozidly značky Tatra. Továrnu Tatra založil v Kopřivnici Ignaz Schustala v roce 1850 jako dílnu na výrobu kočárů a později také železničních vagónů. V roce 1900 se v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů (V) je 852 Kč

Výběr knih autora Martin Harák

Zobrazit všechny knihy autora Martin Harák
Výběr knih vydavatele Corona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Corona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.