Automobily III

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Automobily III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Automobily III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Není skladem

Automobily III koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Automobily III koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
293 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Automobily III, Autoři : Jiří Pabst, Rok vydání : 2014,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Automobily III je 287 Kč

Výběr knih autora Jiří Pabst

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pabst
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.