Cukrářská výroba I

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cukrářská výroba I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cukrářská výroba I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrářská výroba I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Cukrářská výroba I koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrářská výroba I koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice určená žákům 1. ročníku oboru vzdělání Cukrář 29-54-H/01 se zabývá základy cukrářské výroby. Podrobně probírá výrobu cukrářských výrobků z pevných tukových těst, z třeného lineckého těsta, z pálené hmoty a z listového těsta. Popisuje výrobu a druhy čajového a pařížského pečiva,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cukrářská výroba I je 300 Kč

Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.