Cukrářská výroba II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cukrářská výroba II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cukrářská výroba II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cukrářská výroba II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Cukrářská výroba II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Páté, přepracované vydání Učebnice doplňuje a rozšiřuje poznatky a vědomosti získané v prvním roce učebního oboru. Vedle klasických technologických postupů seznamuje i s moderními formami práce a s novými výrobními postupy. Objasňuje také chemicko-fyzikální děje, které v průběhu výrobního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cukrářská výroba II je 288 Kč

Výběr knih autora Bláha L.

Zobrazit všechny knihy autora Bláha L.
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.