Babička - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Babička - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Babička; Autor: Němcová Božena; "Šťastná to žena!" — múdra, láskavá, starostlivá, milujúca svoju rodinu, vychovávajúca vnúčatá a ochotná poskytnúť každému dobrú radu i pomoc. Taká je babička, hlavná hrdinka knihy Boženy Němcovej. Dielo sa dočkalo divadelného, televízneho ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Božena Němcová

Zobrazit všechny knihy autora Božena Němcová
Výběr knih vydavatele Petit Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petit Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.