Slovenské rozprávky a povesti I, II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 098 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slovenské rozprávky a povesti I, II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 098 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slovenské rozprávky a povesti I, II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovenské rozprávky a povesti I, II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovenské rozprávky a povesti I, II koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 474 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tento rok oslavujú Slováci aj Česi 200. výročie narodenia Boženy Němcovej. Oba národy ju prijali a milovali, no napriek tomu jej slovenské rozprávky nikdy neboli kompletne preložené z češtiny do slovenčiny. Pri príležitosti autorkinho významného výročia sme pripravili kompletné vydanie jej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slovenské rozprávky a povesti I, II je 1 293 Kč

Výběr knih autora Božena Němcová

Zobrazit všechny knihy autora Božena Němcová
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.