Babička pozdravuje a omlouvá se - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Babička pozdravuje a omlouvá se - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Babička pozdravuje aomlouvá se; Autor: Backman Fredrik; Dobrodružné, zábavné i napínavé přátelství mezi sedmiletou Elsou a její nápaditou babičkou, která prostřednictvím příběhů bere svou vnučku na výlet do kouzelných říší a zároveň ji připravuje na dobrý život. Sedmiletá Elsa má ve své…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Fredrik Backman

Zobrazit všechny knihy autora Fredrik Backman
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.