Stálo to za to?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 388 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stálo to za to? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stálo to za to? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stálo to za to? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stálo to za to? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pomyslná tečka za oslavami velkého výročí a mnoho otazníků a vykřičníků do budoucnosti! Vybudovali jsme funkční stát? Kde je hranice mezi vlastenectvím a nacionalismem? Stálo vůbec zato zakládat republiku? Moderátor pořadu Historie.cs Vladimír Kučera a Karel Kučera položili tyto a podobné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stálo to za to? je 415 Kč

Výběr knih autorů Vladimír Kučera , Karel Kučera

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Kučera, Karel Kučera
Výběr knih vydavatele Edice ČT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice ČT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.