Bard z Rilanty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bard z Rilanty koupíte na Albatros
Albatros
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bard z Rilanty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bard z Rilanty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bard z Rilanty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bard, který nikde nebyl, nemá o čem zpívat. To si aspoň pětadvacetiletý Eofled myslí, a tak se vypraví na cestu. Má v plánu navštívit všech pět království Rilanty. Jeho dobrodružství začíná radostně, všechno mu téměř dokonale vychází. V Rémesu si v jedné hospůdce zahraje své písně, a v Árethu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bard z Rilanty je 157 Kč

Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.